اسلایدر

دانلود آهنگ جدید یاس به نام من ادامه میدم
دانلود آهنگ جدید متین معارفی سال سال
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید اگرآهنگی را دوست دارید در بخش نظرات بگین تا براتون بزارم یا با عضویت در خبر نامه آهنگای روز رادرایمیل خود دریافت کنید.واگر مایل به همکاری درmoormusicهستید عضوشوید

موضوعات

آهنگ ایرانی
مجید یحیایی
علیرضابهمنی
حامدمحضرنیا
علی رهبری
مهدی احمدوند
پویا بیاتی
مهدی رازقیان
امید جهان
امیرمسعود
فریمان
رضایا
مسعودسعیدی
علیرضابلوری
محسن همتی
شاهدصادقپور
مهرشادانصاری
محسن چاوشی
فاتح نورایی
مهدی مقدم
امیرعباس خلیلی
فرزادفرزین
بابک مافی
علیرضاقربانی
گروه آریانا
سهیل جامی
سیاوش قمصری
رضاصادقی
احسان حق شناس
امین فیاض
یاس
احسان پایه
علی پاکدامن
محسن میرزازاده
امیرعلی
رامین بیباک
احسان تهرانچی
کمیل ابراهیمی
محمدرئیسی
بهنام صفوی
سامان جلیلی
آمین
احسان حق شناس
مجید حسین پور
میلاد کیانی
امین فیاض
پژمان جمشیدی
احسان خواجه امیری
علی عبدالمالکی
سیروان خسروی
علی لهراسبی
رضا شیری
حامد نیک کار
مازیار فلاحی
علیرضا طلیسچی
TM Bax
محسن یگانه
خشایاراعتمادی
آرمین2ifm
محمد نوید
سعید عرب
گروه پازل
آرادآریا
علی ارشدی
علی تکتا
حسام چراغعلی
علیرضا روزگار
کوروش مقیمی
فرشید حکیمی
محمد بابایی
مهدی مدرس
مهدی مقدم
رضارویگردی
بابک جهانبخش
حامد هاکان
هادی خوانساری
امیرفرجام
مهرزاد خواجه امیری
شهرام شکوهی
محمد زارع
حامد زمانی
مرتضی پاشایی
محسن یگانه
رضا یزدانی
امیر عباس گلاب
احسان علیخانی
شکیلا
گیتا
راهی
عماد
علی اصحابی
میثم ابراهیمی
داریوش
کیانوش فرد
محمدرضا گلزار
علی زارعی
بنیامین بهادری
حمیدطالب زاده
نیما زئوس
شادمهر عقیلی
سیاوش قمیشی
محمد علیزاده
علی پیشتاز
پویا مبهم
ایمان غلامی
ادی عطار
احسان عزیزی
مرتضی سرمدی
فریبرز مشتاقی
پیام مقامی
مهدی دارابی
عماد طالب زاده
حمید عسکری
پرهام سزار
گامنو
وحید پویان
محمدرضا فروتن
پیمان زارعی
امیرتاجیک
محسن یاحقی
امیر تتلو
حسام الدین موسوی
بهراد شهریاری
گروه چارتار
حامد پهلان
فرزاد فرزین
مجید یحیایی
کامران مولایی
معین
سعید عرب
محسن چاوشی
پرهام ابراهیمی
ساسی مانکن
اشکین 0098
آفو
عباس اسدی
امیرجاهد
افشین آذری
محمد یاوری
حسین تهی
امید حاجیلی
پویا سالکی
محسن استیری
سامی بیگی
سعی کریمی
مجید خراطها
شاهین اس 2
دانیال نریمانی
نیما علامه
امین حبیبی
متین معارفی
سامان جلیلی
عماد طالب زاده
همایون شجریان
مجید اخشابی
آهنگ عربی
سامی یوسف
برترین های moormusic
آهنگ خارجی
جاستین بیبر
آرش
تیلورسافت(Taylor Swift )
Celine Dion
Enrique Iglesias
Jennifer Lopez
Pitbull
اسکوتر
موزیک تصویری
آلبوم
علی اصحابی
تیتراژسریال
ستایش
آوای باران
باغ سرهنگ
استودیو آوازه
رخنه
خانه ای روی تپه
جاودانگی
عتیقه
غریبانه
بهشت آرزوها
شب شیشه ای
دربند اروند
ایرانی سلام
خوب بد زشت
ما فرشته نیستیم
مذهبی
میلاد کیانی
محمد مهدی حامیان
حاج محمود کریمی
الحاج نزار القطری
مجید خشتی
بیکلام
آخرین بار

آرشيو مطالب

وبلاگ دوستان

افزایش بازدید واقعی
ترنم عاشقانه
دل غمگین
دانلودفیلم با لینک مستقیم
سفارش عینک آفتابی 2013
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ بالینک مستقیم و آدرس www.moormusic.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

دانلود آهنگ جدید یاس به نام من ادامه میدم

دانلود آهنگ جدید یاس به نام من ادامه میدم

"من ادامه ميدم" 
 
ورس١:
 
 
اين روزگار قلب من رو چاك داد 
خوردم زمين و روبروم وايستاد 
و گفت كه دستام رو بگير و 
تا دستام رو بردم سمتش خنديد و فاك داد 
همه به ظاهر گرم ولي نظاره گر
نگاه شادشون به دردم اضافه كرد 
اون ها كه داشتن تو عقده مي مردن 
اون ها كه سر سفره ما لقمه مي خوردن 
تا اين رو فهميدن كه ما زمين خورديم 
تماشا مي كردن و تخمه مي خوردن 
منم جواب دادم با يه آه بلند 
اون ها نشستن و منم تو راه قلّم 
اون هايي كه من رو به حال خودم 
رهام كردن كه تو درد هام ناله كنم 
فعلا مهم هدفه ولي ببين وقتش مي رسه  
 كه زندگينامشون رو پاره كنم
 
همخوان: 
 
بكوب پاهات رو محكم روي زمين و باز 
بگو اينجا  تازه اول مسيره روي پات 
بمون انتهاي اين مبارزه برد با ماست 
بدون وقت نيست پاشو 
بگو من ادامه مي دم 
 
ورس ٢: 
 
من ادامه مي دم تو اين قصه بيدارم 
واسه صد تا البوم تكست و بيت دارم 
  ادامه مي دم تا وقتي حرف هست 
آتشفشان رو نمي شه با برف بست 
له شدم وقتي بايد غنچه مي دادم 
حالا توي اوج درد و اوج بيدادم
ولي تا الان هم به درد هام فرجه مي دادم 
ببين خود من برج ميلادم 
ادامه مي دم و مرز ها رو مي شكنم 
اينو مي گم به اون ها كه حرف هامو مي شنون 
من تو زيرزمينم اينجا خونم رو ساختم 
ادامه مي دم تا وقتي جونم رو باختم
دنيا بهم ضربه زد بخشيدم بي شك 
هر چي زخمي تر وحشي تر مي شم 
واسه رسيدن به هدفي كه پي اشم 
رپ رو مي ذارم كنار ولي به يه شرط 
وقتي رپ فارس رو بسازم و بميرم 
طرفدار ها زير جنازم رو بگيرن 
بشينن همگي كنار تابوت 
بگن ياس هميشه به ياد ما بود 
 
 
همخوان :
 
بكوب پاهات رو محكم روي زمين و باز 
بگو اينجت تازه اول مسيره روي پات 
بمون انتهاي اين مبارزه برد با ماست 
بدون وقت نيست پاشو 
بگو من ادامه مي دم 
 
 
ورس ٣: 
 
اونكه پاي خونواده جنگيد 
خاطرات مثل كوله بار سنگين 
رو دوشمه هنوز هم عذابم مي ده 
ولي به زندگي باز هم جوابم اينه  
هي زندگي چي كار كردي با من 
تو اين رو بهم بگو تو نامردي يا من ؟؟؟
ولي اين رو بدون اين تويي كه تهش باختي 
من ادامه مي دم هنوز من رو نشناختي
تا اون روز كه ببينم ايران بهشته 
من اين رو مي گم و دارم ايمان بهش 
من ادامه مي دم حتي توي قفس 
حالا باز بيا دور ما رو ديوار بكش 
من عمرم رو تو ظلمت سر نكردم 
من واسه رسيدن شانس صبر نكردم 
من با صفر يه كاري كردم كه مطمئنم 
خيلي ها با صد تا صد نكردن 
 
 
من ادامه ميدم 
دعا مي كنيم كه خدا به بدخواهامون هم بيشتر بده بلكه دست از سر ما بردارن 
 
 
چه سوختيم چه ساختيم 
چه برديم چه باختيم 
چه لري چه لاري 
چه كردي چه فارسي 
چه بلوچ چه گيلك 
چه تركي چه ساري 
شكفتيم شكافتيم
شتافتيم تا ساختيم
 
 
YAS
MAN EDAME MIDAM  (I'll Continue)
-English Translation-
 
These times have messed-up my heart 
I fell hard -- it stood over me
Said 'Take My Hand' 
And as I reached out 
It laughed and gave me a "%#@ sign!
 
Everyone seemingly warm, but 
Viewers with their happy stares
Just added on to my pain
Those and their hang-ups, just dyin'
Those at our table, dining
Soon as they saw us come crashing down 
Stood by and watched, while still munching
I only responded with a loud sigh ...
They're sitting around, while I head to the top
Those who left me on my own to be  
Freed me to moan in my agony
For now, my eyes are only on my goals
But the time will come to shred their history
 
- CHORUS -
STOMP your feet on the ground and SAY IT again:
"This is just the beginning!" STAY on your feet!
At the end of this line, the win is ours.
Hurry, there is no time, GET UP and say, "I'll Continue"!
 
I'll Continue, I'm wide awake (in this story)
Got enough texts & beats for 100 more records
I'll Continue as long as there's still more to say
You can't stop a volcano even with snowfall
 
Got crushed , just when I was ready to bloom 
Now I'm at the height of pain and misery
But till now it was me, who gave way to my pain
On my own, I'm as great as the highest tower (Milad)
I'll Continue and break any border
I'm saying this to those who can hear my words
I built myself in this underground
I'll Continue till I lose my life
Anyone that knocked me, I forgave without doubt
The more injured the wilder I get,
For reaching a goal that I'm going for 
I'll put aside rap, but on one condition
When I bring Persian-Rap to the top, and after I die
My fans carry my body, sit around me and say:
"At least YAS had always us in his mind".
 
(CHORUS)
 
The one who fought for his family
Memories like a heavy load
Still on my shoulders, still troubling me
But this is still what I say to life:
"Hey life! What have you done to me"?
"Tell me! Who was the coward, you or me"?
"Know that it was you who lost in the end".
"I'll Continue. You still haven't known me!"
Till the day that I see IRAN as heaven
I'll say this and I have faith in it
I'll Continue, even in a cage
Go ahead, build another wall around us
I didn't live my life in darkness
I didn't stick around and wait for luck & fortune
I did with zero, something that I promise you
Many, with 100 out of 100 didn't do!
 
YAS:
"I pray to God that he gives more (takes care of) all my haters -- so maybe then they'll lay off of me!" 
 
Whether we win or lose
Whether we build or burn
Whether a Lore or Lar
A Kurd or Persian
A Baluch or Gilak
A Turk or Sari
We blossomed and tore
(with haste)
We kept going and built
 
mp3128
 
دیگر مطالب
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: دانلودآهنگ جدید یاس , دانلوداهنگ جدید یاس به نام من ادامه میدم, دانلودآهنگ من ادامه میدم,
بازديد : بار 16:53 | جمعه 11 بهمن 1392 نويسنده : امیر

نويسندگان
امكانات وبلاگ

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 205
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 596949
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1